Lav læsserFliegl
ZTS 200 Mähdrescher
Lav læsser
Fliegl
ZTS 200 Mähdrescher
fast pris uden moms
53.890 €
(64.129 € brutto)
Betingelse
Ny
Beliggenhed
Triptis 

Vis billeder
Vis kort
Grunddata
- Betegnelse:
- Lav læsser
- Fabrikant:
- Fliegl
- Model:
- ZTS 200 Mähdrescher
- Køretøjsnummer:
- 6d88bda3a1ee2464a81b34f36
- Betingelse:
- ny
Pris og placering
fast pris uden moms
53.890 €
(64.129 € brutto)
- Sælgers placering:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Tyskland

Ring
Tekniske detaljer
- Tomvægt:
- 4 kg
- Maksimal lastvægt:
- 13 kg
- Samlet vægt:
- 18 kg
- Akslekonfiguration:
- 2 aksler
- Dækstørrelse:
- 235 / 75 r 17,5
Detaljer om tilbuddet
- Noterings-id:
- A826-55-90
- Referencenr.:
- 20437644
- Sidst opdateret:
- d. 22.10.2024
Beskrivelse
Yderligere oplysninger
Chassis lavlastrailer
Stålsvejsekonstruktion, med let forspænding i midten, drejeskammel med kraftig kugledrejekrans, stopklodser med holdere, kvarte skærmkasser foran og bag hver aksel
Fastgørelsesøjer lavlader
Over foraksel:
2 par ring-fastgørelsesøjer á 5 t foran ved fortrin
Lavbund:
4 par fastgørelsesøjer på siden i lavbund á 6 t
5 par fastgørelsesøjer á 5 t mellem langsgående vanger
Trækanordning drejeskammeltrailer
Trækstang med godkendt 40 mm trækøje, mekanisk længdejusterbar og låsbar i 6 x 100 mm intervaller (trækstangslængde 1700 - 2300 mm)
Aksler og affjedring
BPW tromlebremseaksler á 10 t akseltryk, automatisk justering. Aksler – varig bremseprøve op til 105 km/t. Bagaksel kan manuelt afmonteres ved at løsne luftlåsen og sænke bagenden til jorden. Løsn forbindelsesslangerne på bagpartiet, sæt transportstangen i en af bagbøsningerne og afmonter bagpartiet ved let at trykke ned og trække bagud (parkeringsbremse frigivet). Efter på- eller aflæsning køres bagdelen til og monteres til markeringen. Herefter løftes bagdelen til kørehøjde, forbindelsesslanger tilsluttes, boltforbindelse bekræftes (visuel kontrol for indgreb) og bagfunktion kontrolleres.
Luftaffjedring med hæve-/sænkeventil
Hjul og dæk
Tedpsi Ri N Asfx Aa Uod
235/75 R 17,5 fra førende producenter, stålfælge med dobbeltmontering, fabriks-sølv
Bremsesystem
2-kreds trykluftbremsesystem, fjederakkumuleret parkeringsbremse, 2 fejlsikre koblingshoveder foran, forbindelsesledninger til trækkende køretøj, EBS (elektronisk bremsesystem) med EBS-stik foran, forbindelseskabel
Bemærk: Traileren må kun trækkes af køretøjer, som sikrer effektivitet af ABS!
Elektrisk system
24 volt, multikammerlygter, gule LED-sidemarkeringslys, 2 hvide positionslygter foran, 2 hvide/røde konturlygter bagpå, roterende advarselslys med holder styret via positionslys (lampe aftagelig), 2 par advarselsplader dobbeltbelyst med LED, udtrækkelig til 3.300 mm, aftagelig med stik, 2 x 7-polet fejlsikker stik foran, forbindelseskabel, 1 x 7-polet landbrugsstik, spændingsomformer 12/24 V (kun til el-systemet, ikke til ABS/EBS)
Bund
Stål-/riflet pladebund på fortrin, mellem langsgående og tværgående bærer med hulpladedækning. Akseldækningsplader må ikke overkøres. Udvidelse mulig til 3000 eller 3300 mm.
Driftsanvisninger
Bemærk! Ved 10.000 kg akseltryk kræves der særlig tilladelse. Tilladelsen skal ansøges særskilt i hver delstat, og myndighederne er ikke forpligtet til at give tilladelse for 20 t totalvægt. Kundens risiko.
Særlig tilladelse nødvendig ved træklængde over 18.750 mm. Overhold landspecifikke godkendelseskrav.
Den angivne totalvægt er teknisk mulig, men afhængig af lasten kan den maksimale vægtbegrænsning for aksel-/støtte- og sættelast ikke nødvendigvis opnås.
BO-kreds skal overholdes!
Registrering / skilte
Registreringsland: Tyskland, med Dekra-godkendelse og rapport (i henhold til §13 EG - FGV), forberedt til lang, enkel nummerplade, advarselsplade iht. ECE-70, konturmarkering med reflekterende bånd iht. ECE R 048
Lakering
Ramme foran varmgalvaniseret inkl. passivering, bagramme RAL9006 sølv, trækstang KTL-sort
Bemærk: Arkivbilleder!
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Chassis lavlastrailer
Stålsvejsekonstruktion, med let forspænding i midten, drejeskammel med kraftig kugledrejekrans, stopklodser med holdere, kvarte skærmkasser foran og bag hver aksel
Fastgørelsesøjer lavlader
Over foraksel:
2 par ring-fastgørelsesøjer á 5 t foran ved fortrin
Lavbund:
4 par fastgørelsesøjer på siden i lavbund á 6 t
5 par fastgørelsesøjer á 5 t mellem langsgående vanger
Trækanordning drejeskammeltrailer
Trækstang med godkendt 40 mm trækøje, mekanisk længdejusterbar og låsbar i 6 x 100 mm intervaller (trækstangslængde 1700 - 2300 mm)
Aksler og affjedring
BPW tromlebremseaksler á 10 t akseltryk, automatisk justering. Aksler – varig bremseprøve op til 105 km/t. Bagaksel kan manuelt afmonteres ved at løsne luftlåsen og sænke bagenden til jorden. Løsn forbindelsesslangerne på bagpartiet, sæt transportstangen i en af bagbøsningerne og afmonter bagpartiet ved let at trykke ned og trække bagud (parkeringsbremse frigivet). Efter på- eller aflæsning køres bagdelen til og monteres til markeringen. Herefter løftes bagdelen til kørehøjde, forbindelsesslanger tilsluttes, boltforbindelse bekræftes (visuel kontrol for indgreb) og bagfunktion kontrolleres.
Luftaffjedring med hæve-/sænkeventil
Hjul og dæk
Tedpsi Ri N Asfx Aa Uod
235/75 R 17,5 fra førende producenter, stålfælge med dobbeltmontering, fabriks-sølv
Bremsesystem
2-kreds trykluftbremsesystem, fjederakkumuleret parkeringsbremse, 2 fejlsikre koblingshoveder foran, forbindelsesledninger til trækkende køretøj, EBS (elektronisk bremsesystem) med EBS-stik foran, forbindelseskabel
Bemærk: Traileren må kun trækkes af køretøjer, som sikrer effektivitet af ABS!
Elektrisk system
24 volt, multikammerlygter, gule LED-sidemarkeringslys, 2 hvide positionslygter foran, 2 hvide/røde konturlygter bagpå, roterende advarselslys med holder styret via positionslys (lampe aftagelig), 2 par advarselsplader dobbeltbelyst med LED, udtrækkelig til 3.300 mm, aftagelig med stik, 2 x 7-polet fejlsikker stik foran, forbindelseskabel, 1 x 7-polet landbrugsstik, spændingsomformer 12/24 V (kun til el-systemet, ikke til ABS/EBS)
Bund
Stål-/riflet pladebund på fortrin, mellem langsgående og tværgående bærer med hulpladedækning. Akseldækningsplader må ikke overkøres. Udvidelse mulig til 3000 eller 3300 mm.
Driftsanvisninger
Bemærk! Ved 10.000 kg akseltryk kræves der særlig tilladelse. Tilladelsen skal ansøges særskilt i hver delstat, og myndighederne er ikke forpligtet til at give tilladelse for 20 t totalvægt. Kundens risiko.
Særlig tilladelse nødvendig ved træklængde over 18.750 mm. Overhold landspecifikke godkendelseskrav.
Den angivne totalvægt er teknisk mulig, men afhængig af lasten kan den maksimale vægtbegrænsning for aksel-/støtte- og sættelast ikke nødvendigvis opnås.
BO-kreds skal overholdes!
Registrering / skilte
Registreringsland: Tyskland, med Dekra-godkendelse og rapport (i henhold til §13 EG - FGV), forberedt til lang, enkel nummerplade, advarselsplade iht. ECE-70, konturmarkering med reflekterende bånd iht. ECE R 048
Lakering
Ramme foran varmgalvaniseret inkl. passivering, bagramme RAL9006 sølv, trækstang KTL-sort
Bemærk: Arkivbilleder!
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Udbyder
Bemærk: Registrer dig gratis eller log ind, for at få adgang til alle oplysninger.
Registreret siden: 2006
Send anmodning
Telefon & Fax
+49 36482... annoncer
Din annonce er blevet slettet
Der opstod en fejl






